סלבריא: עם חן יאני

חן יאני מקפידה על תזונה טובה, לא מוותרת על שינה טובה, ומגלה איך אפשר לשמור על אורח חיים בריא גם כשאין לך שגרה יומית קבועה. סלבריא – איך מפורסמים שומרים על אורח חיים בריא.

חן יאני. צילום: ירון ישינסקי

חן יאני.
צילום: ירון ישינסקי

מהי בריאות עבורך?

הבסיס לבריאות הוא לישון טוב, לפחות 7-8 שעות. לאחר נסיון עם חוסר שינה הגעתי להבנה ששינה טובה עושה את היום ממש חיוני.

מה עוזר לך לשמור על אורח חיים בריא?

לעשות לפעמים הפסקות כמו ללכת לים ,לרגע לא להיות במרתון של העיר, להתכנס עם עצמי בבית, להתרחק מהרעש. לפעמים השקט זה מה שמאזן אותי.

איך את משלבת אורח חיים בריא בשגרת היומיום שלך?

זאת עבודה יום יומית. לקח לי שנים להבין איך אני שומרת על אורח חיים בריא בחיים המגוונים שלי. זה לא פשוט כי כל יום אצלי זה יום חדש. אני נעה בין פרוייקטים כך שאני לא בעבודה מסודרת, אני זו שיוצרת לעצמי את המסגרת כי אני עצמאית ואני צריכה להיות בוס לעצמי. זה לא פשוט לנהל את עצמך, אני חושבת שזאת אומנות בפני עצמה, אבל בשנים האחרונות אני ממש משתפרת בזה.

אני לומדת איך יותר להנות מהיום ולהמשיך לנוע, ובמקביל גם לשמור על דברים בסיסיים כמו תזונה טובה ולדעת לא להעמיס על עצמי יותר ממה שאני יכולה.

על אילו דברים בנושא בריאות את מקפידה ולא מתפשרת?

על שתי ארוחות מזינות ביום שזה חובה, ועל שינה טובה בלילה של 7-8 שעות לפחות.

תני לנו טיפ בריא שאת מיישמת ושעוזר לך:

לרכב על אופניים. זה ממש מעיר אותי.

האם יש משהו שהיית רוצה לשנות כדי להיות בריאה יותר?

הייתי רוצה להקפיד לשתות יותר מים.

אילו הרגלים רעים היית רוצה לשנות?

לוותר על קולה זירו.

אילו דברים את רוצה לשנות כדי להיות בריאה יותר אבל לא מספיקה / אין לך כוח וכולי?

הייתי רוצה להצליח להיות טבעונית אבל זה עוד רחוק ממני. הייתי צמחונית שנתיים ולאחרונה אני אוכלת בשר אבל ממש פעם ב… הצמחונות עשתה לי טוב, ואני מקווה בקרוב ששוב אצליח לחזור לזה.

באילו תירוצים את משתמשת כשאת חוטאת ואוכלת לא בריא או לא עושה ספורט?

שלפעמים צריך לאכול זבל והגוף מעכל גם את זה ואז ממילא פולט החוצה .

.

חן יאני היא שחקנית, דוגמנית וזמרת ישראלית. בימים אלו היא נמצאת בסיבוב הופעות עם להקת "המחשפות".

כתיבת תגובה