סלבריא: עם מיכל מוכתר

מיכל מוכתר ("מיקי") מודה שהיא קצת היפוכונדרית ולא מוותרת על בדיקות אצל הרופא. אבל מאיזה הרגל היא דווקא הייתה שמחה להיפטר? סלבריא – איך מפורסמים שומרים על אורח חיים בריא.

מיכל מוכתר. צילום: אילן בשור

מיכל מוכתר.
צילום: אילן בשור

מהי בריאות עבורך?

בריאות עבורי זו דרך חיים. אני עושה בדיקות לעיתים תכופות ותמיד נמצאת עם יד על הדופק.

מה עוזר לך לשמור על אורח חיים בריא?

מה שעוזר לי לשמור על אורח חיים בריא זה שתיית מים, הרבה מים, ובעיקר מים. זה מאזן אותי. זו השמפניה הכי טעימה שיש.

איך את משלבת אורח חיים בריא בשגרת היומיום שלך?

בהופעות שלי אני מקפצת ורוקדת בלי סוף, ומעבר לזה אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע.

על אילו דברים בנושא בריאות את מקפידה ולא מתפשרת?

על בדיקות. אני קצת היפוכונדרית (קצת הרבה) אז בזה אין פשרות.

תני לנו טיפ בריא שאת מיישמת ושעוזר לך:

אני מאמינה שגוף ונפש הם אחד. כל יום בבוקר אני אומרת תודה על היום המדהים שהולך להיות לי, ובלילה לפני השינה אני מודה לו גם על מה שפחות טוב. זה מאזן לי את הגוף והנפש.

האם יש משהו שהיית רוצה לשנות כדי להיות בריאה יותר?

לאכול פחות שוקולד. אני מכורה לזה.

אילו הרגלים רעים היית רוצה לשנות?

כנ"ל, שוקולד. זה הרגל לא משהו.

באילו תירוצים את משתמשת כשאת חוטאת ואוכלת לא בריא או לא עושה ספורט?

רק עוד קובייה קטנה ודי!!! וגם: הלוואי שהייתי קצת פחות רגישה, ככה הגוף שלי חשוף. ומכאן גם מגיעה ההיפוכונדריה.

.

מיכל מוכתר היא כוכבת הילדים "מיקי". בימים אלו היא מופיעה ברחבי הארץ עם ההצגה "מיקי – ההצגה". הצגות קרובות:  17.5.14 תאטרון היהלום בר"ג , 25.5.14 אודיטוריום רוזין בת"א

כתיבת תגובה