סלבריא : עם חני נחמיאס

חני נחמיאס פותחת את היום בצורה בריאה. אז מה הטיפ שלה לאורח חיים בריא ומה החולשה שהיא לא מצליחה לעמוד בפניה? סלבריא – איך מפורסמים שומרים על אורח חיים בריא.

חני נחמיאס. צילום: יח"צ

חני נחמיאס.
צילום: יח"צ

מהי בריאות עבורך?

בריאות עבורי זה לקום בבוקר ולהרגיש רעננה, מלאת אנרגיה ושמחה בלב.

מה עוזר לך לשמור על אורח חיים בריא?

אני בעצם 'עובדת' בלהיות בריאה. אני מתחילה את הבוקר שלי בשתיית לימון סחוט, עושה צעדת בוקר בפארק כ-45 דקות ומעט מכשירים / משקולות. אני משתדלת לא לעלות במשקל ולאכול בריא. אני גם לא מעשנת כמובן.

איך את משלבת אורח חיים בריא בשגרת היומיום שלך?

אני עושה פעילות אירובית כל בוקר מוקדם לפני שאני יוצאת לצילומים או להצגה.

אני משתדלת לאכול לפני שאני יוצאת מהבית כדי לא לחטוף בדרך ג'אנק פוד.

אני משתדלת מאד להוריד בכמויות המלח וכמעט שלא נוגעת במתוק.

על אילו דברים בנושא בריאות את מקפידה ולא מתפשרת?

אני מקפידה מאד על ספורט ועל טיפוח הגוף: מסנני קרינה, משקפיים, קרם הזנה לפנים ולגוף.

אני מקפידה מאד לעשות טיפולי שיננית ובדיקת שיניים פעם בחצי שנה.

בנוסף, אני עושה בדיקות דם שגרתיות, ממוגרפיה פעם בשנה, קולונוסקופיה פעם בשלוש שנים.

אני מאמינה שרפואה מונעת היא הדבר החשוב ביותר.

תני לנו טיפ בריא שאת מיישמת ושעוזר לך:

אני שותה כל בוקר מיץ לימון סחוט מלימון שלם על בטן ריקה. אני מאמינה שזה כמו לנקות את הגוף ב'אקונומיקה' טבעית. יש לי עץ לימונים בחצר וכיף לי לקטוף את הפרי ולסחוט מייד, טרי טרי.

האם יש משהו שהיית רוצה לשנות כדי להיות בריאה יותר?

אני אוהבת לאכול והמקומות בהם אני מועדת הם התאווה שלי למטבלי שמנת.

הייתי מעדיפה להוריד אותם מהתפריט אך בכל פעם שאני במסעדה ומחזיקה תפריט ביד וצריכה

להחליט אם להזמין פסטה ברוטב עגבניות או ברוטב שמנת ופטריות, אני בסוף הולכת על השמנת.

אם כבר חטא… אז עד הסוף J

אילו הרגלים רעים היית רוצה לשנות?

בגדול אין לי הרגלים רעים. אילפתי את עצמי עם השנים לחיות בריא.

אולי הייתי מעדיפה להיות מסוגלת לישון יותר. אני היפרית ושעות העירות שלי ארוכות מאד. גם כשאני מרגישה עייפה מאד אני עוד מוצאת משהו שאני 'חייבת' לעשות.

אילו דברים את רוצה לשנות כדי להיות בריאה יותר אבל לא מספיקה / אין לך כוח וכולי?

הייתי רוצה לעשות יותר ספורט. עשיתי הרבה שנים יוגה אבל לעתים היה לי קשה כיוון שאני סובלת מפריצת דיסק ישנה בגב התחתון. לבסוף ויתרתי. הלוואי והייתי מצליחה להביא את עצמי לעשות יוגה שוב.

באילו תירוצים את משתמשת כשאת חוטאת ואוכלת לא בריא או לא עושה ספורט?

התירוץ הטוב ביותר שלי הוא 'מגיע לי'. אני עובדת קשה, מגיע לי פינוק ובכלל – חיים רק פעם אחת.

.

חני נחמיאס היא שחקנית ומנחת טלוויזיה. בימים אלו היא משחקת בהצגות "כנר על הגג" ו"קצרות ולעניין" ומופיעה בערבי הבידור "עכשיו התור לאהבה" ו"דוס צ'יקיטיטאס".

כתיבת תגובה